Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









vrijdag 17 oktober 2014

Er moest eigenlijk tekst bij...+ update!








Ja, tekst lukt...
Maar nu ben ik vergeten wat ik bedoelde met deze clip.
Vandaag komt mijn vriend weer..
Misschien had het daar iets mee te maken?
Update... Jan, zo heet hij...zit vast.
Niet aan mij, want zo ver zijn we nog niet.
Hij zit vast in Eindhoven.
En dan te bedenken dat hij eens niet met de auto kwam omdat..
Dus het onderkoelde pilsje moet even wachten, net als de pas..
De pasta met een expirement.
Carbonara geloof ik..
En dan had ik er katenspek doorheen willen doen.
Daar zit je dan met je goeie fatsoen.
Reizen per trein, je moet wel van avontuur houden.
Want helaas gaat het een 'avonduur' worden.


6 opmerkingen:

  1. Ah...vast...!!
    Fijn weekend samen, en geniet volop.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als die "cloud nine", pink is dan ......
    Fijn weekend saampjes.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou A, mijn cloud nine heeft alle kleuren van de regenboog hoor! ;-) Dus het weekend gaat vast weer lukken! Bedenk me ineens dat ik Pink Floyd al heel lang niet gedraaid heb....

      Verwijderen
  3. Tot zover de roze wolken therorie...........................

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geeft niks A, ik hou toch wel van je.....opmerkingen! :-)))) Morgen speciaal voor jou..en Buuf natuurlijk, een beetje pink. ;-)

      Verwijderen
  4. dat wordt een uitzonderlijk zonnig weekend dus, geniet samen

    BeantwoordenVerwijderen