Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









donderdag 16 oktober 2014

Jezelf toespreken.



Ik neem aan dat we dat allemaal wel eens doen?
Op papier of in gedachten.
Best raar dat ik dat af en toe nodig heb...dan zet ik boven aan mijn werklijstje; Doorzetten!
Ondanks dat ik nu een fijne lat relatie heb. Of misschien juist wel daardoor!
Alleen wonen heeft zeker veel prettige kanten, vrijheid enzo.
Maar vrijheid kan zich alleen maar laten ervaren als het tegenover 'onvrijheid' staat.
Neemt niet weg dat die onvrijheid vaak in jezelf zit!
Kort bericht....maar meer hoeft er toch ook niet over gezegd?


7 opmerkingen:

  1. Natuurlijk heeft iedereen dat wel eens, daar ben je echt niet de enige in.
    En raar is het ook niet, of we zijn allemaal raar dat kan ook.
    Pick up, and carry on....!!
    Mooie dag vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat toespreken .... &^%^$%^#%*^*(^E$%W$%&(* , is meestal zoiets ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. A, wil je niet meer zo vreselijk vloeken op mijn blog! Anders zal ik jou moeten toespreken! ;-)

      Verwijderen
  3. Hoi Walter, ik weer terug thuis in het mooie regen weer :-) en ja hoor ik betrap mezelf er regelmatig op dat ik tegen mezelf praat. Zou dat ouder worden kunnen zijn? Of teveel alleen zijn, kan ook natuurlijk. En hier moet ik ook ja op zeggen dat ik het Internet niet kan missen vooral voor de zaak dan want alles gaat tegenwoordig bijna per computer. Een mens moet wel mee hè nu alles zo snel gaat! Alle liefs en je ziet me nu wel weer terug verschijnen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Internet is ook een noodzaak geworden, een beetje mijn telefoon zelfs, maar ook mijn administratie, bankieren enzo, mijn krant...mijn tijdverdrijf als ik me klote voel.. Hahaha
      Gezellig je weer te zien hier, buuf.

      Verwijderen
  4. ja natuurlijk gebeurt dat hier ook, vaak samen met een schop onder de kont, van allé hup naar buiten met dit mooie weer :-)
    onvrijheid zelfs al ben je zo vrij als maar kan komt vaak door angsten

    BeantwoordenVerwijderen