Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









woensdag 15 oktober 2014

Daar werd ik stil van...

Pasfoto's laten maken...een gruwel als je bijna 65 bent!
Maar wat moet dat moet, ik heb al veel te lang gewacht om dat verloren rijbewijs weer in orde te laten maken.
Dus ik met angst en beven naar het pasfoto gedoe, foto Klein te Gouda.
'U mag wel iets glimlachen hoor'...'Maar niet lachen met de tanden bloot'...
Haha, ik zat daar als een bevroren konijn!
Maar goed, tegenwoordig krijg je de foto als extra service ook nog eens via je mail adres thuis..
In de winkel had ik ze bekeken zonder bril, ach tis maar voor een rijbewijs.
Kom ik ermee thuis, zet m'n bril op...en schrik me rot.
Ik ga het niet navragen, maar ik weet zeker dat er een speciale fototechniek wordt gebruik!
Je hebt natuurlijk grote kans, dat als ik gecontroleerd word ze mij vertellen dat ik die man niet ben!
Haha, dan klaag ik foto Klein aan.
Het blijkt een Mitsubishi Electric Foto te zijn.

Nou ja, deze metamorfose kostte me toch een 15 eurootjes.
Maar daar heb je geen botox behandeling voor!
Alleen jammer dat ik mijn haar niet gekamd had...(Welk haar?)

Zou bijna vergeten dat woensdag weer mijn stilte dag is geworden...

6 opmerkingen:

  1. Je staat er knap op....!!
    Mooie stilte dag vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mitsubishi Electric Foto, dat verklaard al veel, daar blijft je kuif wel schuin van staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vreselijk! Niet jij hoor, maar foto’s laten maken voor officiële documenten...
    Gelukkig hoef je ze maar zelden te voorschijn te halen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad vreselijk. Ik geloof dat ik volgend jaar moet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mijn bevroren konijn in de vriezer ziet er helemaal anders uit! Hahaha. Dit kon ik weer niet laten, ik ben soms toch ondeugend hè walter.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. jakkes, verplicht moeten glimlachen
    maar je foto is bijzonder geslaagd hoor

    BeantwoordenVerwijderen