Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









vrijdag 21 november 2014

Eerst zocht ik de foto.


De foto is willekeurig, ik had er nog geen bepaald gevoel bij.
Ik  kijk naar het witte gat rechtsboven..
De witte klodder links onderin, het rood onder de kwast...
Er is verf op de kwastharen.
Rood geel en blauw zijn aanwezig, de primaire kleuren.
Kleuren waarmee je kan mengen om al de andere kleuren te krijgen.
Wat doet iets met je als je het ziet?
Wat roept het bij je op en waar doet het je aan denken?
Er is ook zwart en wit te zien.
Vandaag is het de dag dat...
Het leven gaat door dus



3 opmerkingen:

  1. Ik denk zomaar dat je weer begint met schilderen.
    Als je eenmaal bezig bent, weet ik dat het je veel plezier kan brengen...!
    Mooie vrijdag, en op naar een fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dit doet me gewoon denken aan een mengpalet, met mooie kleuren..
    de dag dat....?
    maar inderdaad,het leven gaat door

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als je die witte klodder linsonder, naar het gat rechtsboven doet, zijn beide verdwenen......
    En tussen zwart en wit, zitten alle kleuren van de regenboog, zwart/wit gezien dan, als je zwart - wit mengt krijg je grijs....... je ziet het, het doet iets als je het ziet, maar erover nadenken dat wil dan weer niet zo als je d'r over moet denken.........
    ........ het leven gaat door dus.... goddank bijna weekend.

    BeantwoordenVerwijderen