Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









donderdag 20 november 2014

En dan ben je bijna zeventig....

Levenslang een rol moeten spelen.
Ik krijg het er benauwd van als ik er aan denk!
Maar....hoe zit het eigenlijk met ons?
Sta je er wel eens bij stil dat ook jij een rol speelt in gezelschap?
Voor mensen zoals Diana Ross pakt dat natuurlijk wel wat anders uit.
En dan vraag ik mij af of geld en roem alles goed maakt.
Diana is inmiddels Dikke Diana geworden...
Dat maakt haar wat menselijker misschien.
En natuurlijk heeft ze niets aan haar uiterlijk gedaan!
Zo zien zeventigjarigen er nou eenmaal uit tegenwoordig!

Ik ga gewoon verder met mijn rol, de Walter rol.
Altijd vrolijk, altijd vriendelijk en natuurlijk beeldschoon..
(Voor zijn leeftijd en ook te dik en ook een rotkop op een slechte dag..)




2 opmerkingen:

  1. Is ze dik????????????? Ik dacht, gelijk even zoeken op Google afbeeldingen. Nu dik is ze niet. Wel is ze niet meer zo slank als eerder. Ze heeft nog steeds prachtig haar. Ik herken haar gezicht niet op de foto die ik van haar vond ( shoppen in Malibu). Het is een dame zonder make up en als deze dame 70 is dan petje af. Mocht er van alles gelift zijn, dan ziet het er nog wel heel natuurlijk uit. Waar blijft de tijd, he? Wat was ze prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toevallig kijk ik naar je Walter profiel, en lees "Gelukkig ben ik verworden tot kunstenmaker".
    En dat dan te dik en misschien s'morgens met een rotkop voor de spiegel op een rotdag, toch tot "kunstemaker" geschopt, nu nog het "leven" er voor.....

    BeantwoordenVerwijderen