Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 4 november 2014

Geïrriteerd..ik geef het toe.

Gatverdamme, een verbastering van godverdomme, maar dat laatste zeg ik nooit!
Deze week moet ik orde op zaken stellen voor als ik op 23 december 65 word.
Nee, wat een raar getal, 65..dat was ooit iets voor ouwe saaie mensen...
Ga ik mijn irritatie en onmacht op mijn weblog gooien?
Het zou best eens gepaard kunnen gaan met veel gevloek, want zo keurig ben ik nou ook weer niet!
Ik zet mijn tanden in het z.g. verworven recht van de AOW....als ik al niet kaal en grijs was, word ik het nu wel!
Voedselbank en de ..haha, nee bijna zou ik te grof worden!
Ik lik mijn vloerbedekking wel schoon, want nieuw blijk ik mij toch niet te kunnen veroorloven.
En al likkende bespaar ik mij toch weer een maaltijd.
'Wat heb je vandaag gegeten?'

Ow, vloerbedekkingshit. Toch 23 jaren aan calorieën , want zo lang ligt het al.
Veel vlekken zeker?
Nee hoor, het is een grote vlek en dat valt dan niet meer zo op. 
Vanwege de grijze kleur die het toch al had noem ik het;
Vloerbedekking met betonlook.
Kijk maar eens in die woontijdschriften wat mensen allemaal uitspoken en soms duur betalen om de 'verwaarloosde' look te creëren.  :-)))

Geïrriteerd, ik geef het toe. 
Maar na het schrijven van dit stukje wel weer vrolijk!

;-)

En dan toch weer even over het bloggen op zich.
Vaak werk ik vooruit wat blogberichten betreft en die berichten ontstaan vanuit de beslotenheid van mijn persoonlijke gedachtes.
Het is een manier van bloggen die nou eenmaal bij me past, want in het brengen van algemene zaken ben ik niet zo goed.
Toch ga ik trachten iets meer die kant op te gaan, want het is natuurlijk bijzonder vreemd als je relatie ineens hier leest hoe het werkelijk met je is!
Alleen zijnde had ik daar geen moeite mee en zag het eerder als het delen van mogelijke herkenbaarheid.
Maar niet getreurd, daar vind ik vast wel weer een nieuwe vorm voor! 

1 opmerking:

  1. Met leven en welzijn, mag ik over 15.5 jaar op mijn 67ste, .... ooit was er de discussie dat je na veertig jaar weken mocht stoppen .... het kan veranderen met die XXXXX in Den Haag.

    BeantwoordenVerwijderen