Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 10 november 2014

Niet over de NS!

Natuurlijk ligt het aan mezelf, in feite ligt alles aan jezelf, namelijk door hoe je er mee omgaat!
Maar blijkbaar had ik mijn dag gisteren niet...
Eindelijk weer eens naar mijn zoon, er zat alweer flink wat tijd tussen.
Oeps,station Gouda bleek in een verbouwing te zitten dus ging het anders dan anders.
Door de rommeligheid in mijn hoofd stapte ik in de verkeerde trein en kwam er na een tijdje ook nog achter dat ik was vergeten in te checken!!
Dus dan maar in Woerden eruit om alsnog in te checken en op de goede trein te stappen.
Uitchecken als je niet hebt ingecheckt werkt raar...
Nee, ik ga het niet beschrijven en van de stress moest ik ontzettend nodig plassen.
Vertel het niet verder, maar ik deed het tussen de fietsen.
Waar is de tijd gebleven dat een station een toilet had?
Al met al kwam ik uiteindelijk redelijk gestrest bij mijn zoon aan en...
liet dat natuurlijk niet merken.
Op de terugweg naar huis liet de NS het ook weer behoorlijk afweten.
Ik had verteld dat ik op dieet was?
Thuisgekomen heb ik de frituur aangezet en...
Tja, je moet toch wat met je ongenoegen doen?
Verder was het natuurlijk wel fijn om mijn zoon weer te zien.
(Het is nu gisteravond en de rotbui is niet over gegaan...)

10 opmerkingen:

  1. Oei, een reis met hindernissen en dan ook nog wildplassen.
    Gelukkig geen bekeuringen gekregen voor alles.
    Het had wel een heel duur reisje kunnen worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gever. Ik hoop dat je jezelf intussen weer aan je haren uit het moeras hebt getrokken

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo herkenbaar, die trein. Zijn alle stations aan het verbouwen?????? Frituren, bij mij is het dozen en zakken met koek etc. opeten. Dus ook herkenbaar. Voel je je ondertussen weer wat beter?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het suddert nog wat na...maar dat heeft ook met andere dingen te maken.

      Verwijderen
  4. Anders dan anders, hoe anders is dan dat anders dan anders als anders al anders is ...??
    En de frituurpan aanzetten is niet zo erg, het is wat je er allemaal in gooit.....
    Gezien het fototje, was je zoon ook blij je zo te zien ? of zag je er toen nog niet zo uit. ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Natuurlijk heb ik de hele dag dat neussie op gehouden. Mijn zoon zag geen verschil... ;-)

      Verwijderen
    2. Kan je eigenlijk wortels frituren ?

      Verwijderen
    3. Ja...ff voorkoken en door een beslaggie halen. :-)))

      Verwijderen
    4. Ik ga het een keertje uitproberen.

      Verwijderen
  5. vervelend die werken aan een station, hier zijn ze ook druk bezig
    maar je bent er geraakt bij je zoon, dat is het belangrijkst

    BeantwoordenVerwijderen