Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zondag 9 november 2014

Steeds vaker kwijt.



De kluts...
En ik maak me er geen zorgen over, zeker niet op zondag!
Er meteen angstig en somber over doen omdat je de 65 nadert?
Het is gewoon een feit, naarmate ik ouder en wellicht iets wijzer word, laat ik sneller dingen los.
En wat die kluts betreft, tot op heden heb ik 'm steeds weer gevonden.
Mocht dat een keer niet lukken, dan kan ik altijd nog 2 vorken in elkaar klemmen.

Oppervlakkig zondags bericht.
Laten we die dag maar blijven gebruiken als de 'vandaag hoeft er niks' dag.




Verder groet ik je en wens je een fijne 'niks-moet' dag.
Teruggroeten stel ik erg op prijs... ;-)


4 opmerkingen:

  1. Gelijk heb je, de dagen worden er niet anders door.
    Fijne zondag bij je zoon...!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij wijzer worden,........... nou kan ik nog die kluts gaan zoeken op deze "niks-moet" dag,

    Geteruggegroet...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hopelijk heb je een fijne niks moet zondag gehad, maar daar twijfel ik niet aan :-)
    Ik heb het te laat gelezen anders had ik je het zeker gewenst :-)
    Dan wens ik je het voor morgen toch ook al. Alle liefs..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een teruggroet dan maar en zelfs een zondagse
    die kluts tja die is al vaker eens zoek of geklutst :-)

    BeantwoordenVerwijderen