Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zondag 28 december 2014

Zou het bijna vergeten..

Jan dacht, kom laat ik het Walter eens onder de neus wrijven!
Dus later op de avond had ik taart onder mijn neus. ;-)
Het is wel super attent van hem. Mijn eerste  verjaardags taart ooit.
De foto van het heerlijke Kerstdiner wat Jan gemaakt had, inclusief de foto...
Mijn buik kwam wat onvoordelig uit...
Ook toen ik later in de spiegel keek.
Mijn wasbord is tot een droogtrommel geworden!
Als je 65 bent kan je het diëten niet meer op de lange baan schuiven.
Gister was een hectische dag..
2x politie over de vloer gehad en steeds weer kijken of alles goed op slot zit.
Dat hou je wel een tijdje na een inbraak of poging tot.

9 opmerkingen:

  1. Lekker!!! Oh ja, en heel lief van Jan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi dat Jan toch nog een feestje voor je had gebouwd.
    Natuurlijk moet je je 65e jaar met taart beginnen...!!
    Fijne zondag vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoe attent :o), en nog zo'n mooie taart ook, proficiat met je verjaardag :o) ik ben wel te laat denk ik, maar ik meen het echt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat ziet er feestelijk uit, en zo mag het zeker bij een verjaardag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige taart, geniet er van en ook van je 65e verjaardag.
    Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat er ook mooie momenten waren. Daar kun je weer met terugwerkende kracht van genieten. En de rest proberen te vergeten. Wij hebben ook iets dergelijke meegemaakt. Ook politie erbij. In het begin liepen we alles af wanneer we gingen slapen. Is alles goed gesloten etc. Nu doen we dat nog, maar zonder angst erbij. Dus het wordt vanzelf minder zwaar. Fijne dag verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weet je dat je nu eigenlijk een 65+ bent.
    En je bent niet de enige droogtrommel heb ik zojuist geconstateerd....
    die Adonis van vroeger is eigenlijk best wel veel van over, in kg dan...... ;-(

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ben ik weer te laat. Alsnog van harte Walter en nog vele jaren zonder inbraak in gezondheid.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Elly, en te laat ben je pas als ik er niet meer zou zijn! xxx

      Verwijderen