Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 29 december 2014

De laatste keer nog even lux.




Natuurlijk niet over de top, maar gewoon nog even het oudjaar uitvieren.
Limburgers zijn levensgenieters...
Bij leven en welzijn nog even samen het oudejaar vieren!
En geen onzin met geld verspillend en gevaarlijk vuurwerk.
Wat dat betreft zijn mensen hardleers, weer een oog beschadigd, weer een paar vingers kwijt, jaar in jaar uit.
Maar ook ik ben hardleers, alleen niet met vuurwerk.

3 opmerkingen:

  1. Ja, het geknal zal wel weer los barsten.
    Maar je kunt de jaarwisseling ook zonder vuurwerk vieren.
    Samen met Jan lijkt me ook veel gezelliger dan met vuurwerk... :-)
    Mooi uiteinde en een goede start voor het nieuwe jaar Walter.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een van de dingen die afgeschaft mogen worden, is vuurwerk.
    En ik heb geen medelij met de mens, maar wel met de dieren die slachtoffer worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Samen met Jan lijkt mij een heel leuke Oud en Nieuw viering. En ik haat vuurwerk.

    BeantwoordenVerwijderen