Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









donderdag 22 januari 2015

Dan maar weer bellen...


Tijdens de kerst financiële schade opgelopen door poging tot inbraak.
Claim ingediend bij m'n schadeverzekering...niets gehoord, toen gebeld.
Was ontvangen maar zouden ze waarschijnlijk niet vergoeden.
Nu weer weken verder, weer gebeld en om een schriftelijke reactie hunnerzijds gevraagd.
De Goudse verzekeringen... o ja, erg beleefd aan de telefoon, ik ook trouwens.
Dat lukt mij gelukkig meestal wel.
Dit keer merkte ik zelf een boos trilletje in mijn stem.
Maar mijn woorden bleven beleefd.
En nu maar weer afwachten.
Blijkbaar is hun beslissing bij henzelf niet duidelijk over wat ze er mee moeten.
Over 480 euro doen ze moeilijk, waren de inbrekers werkelijk binnen geweest dan had het over duizenden euro's meer gegaan!

Gelukkig kan ik na zo'n telefoontje de boel weer even loslaten....totdat de irritatie zich weer heeft opgebouwd.
Het is toch wel een gemak dat ik een kopieermachine in huis heb! 
Even van me afgeschreven en...ik glimlach weer! :-)

En wat mijn fotografie betreft, voorlopig nog even smartphone-photografie...

3 opmerkingen:

  1. Ja, je moet een lange adem hebben bij dat soort organisaties.
    Ik duim Walter dat het goed komt..!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Of het nu om een paar € of duizenden €, betalen van € is uit den boze voor ze.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja en ondertussen mooi de premie opstrijken. Ik zou de polis nog eens goed door lezen, wie weet word je gepiepeld en hebben ze geen poot om op te staan.

    BeantwoordenVerwijderen