Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









vrijdag 23 januari 2015

Het is zoals het is....


En hoe is het dan?
Het is een beetje te stil op mijn blog geworden....
Weinig bezoekers nog.
Neemt niet weg dat ik de reageerders zeer waardeer.
Maar ik ga eens kijken of ik tot wat meer inspiratie ga komen de komende tijd.
Het is zoals het is en ik ben zoals ik geworden ben.
Stiller...
Groetjes!

11 opmerkingen:

  1. Ook bloggen laat zich niet dwingen. Volg je hart, neem de tijd, voel je niet verplicht.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Soms heb je van de tijden Walter, vooral als het koud is.
    Mooie dag vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. klopt, ik kom hier al eens kijken omdat ik je niet meer zie....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hier ben ik weer.....ik ben iemand als ze bij mij een reactie plaatsen, ga ik altijd terug, ik heb dikwijls ook géén of weinig tijd door mijn werk. Als ik dan eens tijd heb ga ik ook eens andere bekende blogjes af, zoals bij jou, dus, je bent nog lang niet van me af, uit het oog is niet uit het hart

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Al hoor je niet veel van me, van mij ben je ook nog niet af, maak je geen zorgen.
    Je wordt gevolgd hoor! Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. We zijn allemaal wel eens stiller en dan weer actiever.
    Dat is normaal, uit ervaring weet je dat ik ook al wel eens wat stiller kan zijn. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb wel gehoord van stille Willie, nu dan ook een stille Walter......

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is een raar fenomeen,zodra ik mijn stiltes aankondig word ik gelijk druk en spraakzaam! Typezaam ;-)

      Verwijderen
  8. elke letter lees ik van je
    maar reageer niet steeds met letters :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. en nu zijn er al 11 die hier komen
    misschien worden het er wel 12

    ach, op mijn blog is het ook stilletjes
    behalve de amerikanen die aan klaprozen doen
    maar misschien is het de cia of de nsa, wie weet

    vriendelijke groet,
    renaat

    BeantwoordenVerwijderen