Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









woensdag 25 februari 2015

Een raar uitzicht.


Mijn herinnering over depressief zijn is dat vrienden je ineens zat kunnen zijn.
Geef ze eens ongelijk. 
Ik kon het helaas niet naar mijn eigen moeder toe.
En nu zit ik er zelf weer in.
Erfelijke ziektes, dan denk je eigenlijk niet aan depressie...
Maar ik ga het overwinnen, hoe dan ook!
Geen medicijnen meer voor mij... die hebben mij ooit totaal in de vernieling gebracht, zowel lichamelijk als geestelijk.

3 opmerkingen:

  1. Ik hoop voor je dat je er weer bovenuit kunt krabbelen...!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Neem het per dag, en je hebt elke dag een kleine overwinning.......

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 'ziektes van het hoofd' waren dan ook lang taboe
    depressie is ook een chronische ziekte, het gaat nooit echt over
    maar het kan wel weer beter gaan...

    BeantwoordenVerwijderen