Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









woensdag 25 februari 2015

Naar bed, naar bed zei Duimelot...



Eerst nog even likken, zei Likkepot...
Hoe het verder ging weet ik niet meer.
Slecht slapen haal je niet echt in door overdag te gaan slapen.
Tegenwoordig gebruik ik mijn blog om mij te 'ontluchten'.
En elke keer kijk ik zelf of ik een bericht laat staan of verwijder.
Blogger had een bericht gestuurd dat boodschappen met seksuele inhoud vanaf 23 maart niet meer zijn toegestaan.
Ik hoop dat dit bericht door de keuring komt!
Met dat gelik van Likkepot weet je het maar nooit...
Maar Duimelot heeft gelijk... naar bed, naar bed.
 

4 opmerkingen:

  1. Ik dacht iets neer te pennen met opstaan, opstaan........ maar dat lukt me niet dus daarom een paar regels, neen geen lied het is gewoon wat je ziet!

    Het leven bestaat uit vallen en opstaan, niet achter je kijken en gewoon verder gaan! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gewoon even lekker slapen en morgen weer fris en fruitig je mandje uit...!!
    Sweat dreams.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. duimelot, wat leuk, lang geleden dat ik dat verhaaltje hoorde :-)
    slapen is een moeilijk iets, zelfs al ben je doodmoe...

    BeantwoordenVerwijderen