Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









donderdag 12 februari 2015

Oké, het was in de aanbieding..

Twee dagen biefstuk met gebakken krieltjes enzo.
Dat 'enzo' bleek het eten een rare smaak te geven.
Dus na een plakje 'enzo' heb ik daar niet verder van gegeten.
En de biefstuk had ik te lang gebakken en de krieltjes en groente in te veel boter.
Natuurlijk toch alles naar binnen gepropt.... 
Ligt het aan mij of smaakt biefstuk  allang niet meer naar...biefstuk?
Tijdens een depressie moet je veel vitamine B tot je nemen...
Getverderrie, en dan die niet rationele angsten en onzekerheden tijdens...
Gisteravond dus weer hetzelfde menu.
Hopelijk iets beter gelukt...

Inderdaad, beter gelukt.
Het is erg tegenstrijdig om depressiviteit als binnenste buitenstaander te beschrijven.

Soms heb ik de neiging dit soort schrijfsels het label 'humor' te geven.
Maar wie neemt je dan nog serieus?
Eigenlijk word ik hierin liever niet serieus genomen...dat maakt het alleen nog maar zwaarder.


7 opmerkingen:

  1. Als je de biefstuk bij een echte keurslager haalt heb je waarschijnlijk wel echte biefstuk.
    In de supermarkten weet je dat niet altijd zeker, dan tref je vaak ook iets wat net naast de biefstuk gelegen heeft.
    Maar hoe dan ook, jij hebt weer een lekker maaltje gegeten.
    Mooie dag vandaag en op naar de carnaval.... :-) :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als het niks uitmaakt, dab de volgende keer door de blender ....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. enkel lotgenoten kunnen het echt begrijpen Walter
    wij kunnen alleen maar proberen

    O.T. zo kan je punten scoren bij mij haha xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een gevoel schrijf je niet zomaar van je af......veel praten , wandelen, genieten enz helpt.
    en nu dat stilte moment zondert je nog meer af......

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Reacties
    1. Ben niet echt weg Lutje, alleen even geen berichten op Spijkerbed. Hier houd ik het liever 'leuk'.

      Verwijderen
  6. ik snap je walter...
    als ik dat heb las ik een pauze in..... trek de deur dicht, telefoon uit en weg wereld..

    de biefstuk.. hmm nee die smaakt mij ook al heel lang niet meer..
    kip is zowat het enige dat ik nog wel lekker vind :-)

    BeantwoordenVerwijderen