Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









donderdag 3 december 2015

Het goede nieuws was slecht.....

Vanochtend vroeg stond ineens mn huisarts op de stoep...
Kwam me vertellen dat ik littekens in mijn kleine hersens had....


Toen kwam de buurtzuster erbij....was toeval hoor.
Kortom. Ik begon stevig depri te worden.....
De huisarts begon al te benoemen dat ik beter uit huis kon wonen...
Wordt wel een gekkenhuis en dan te bedenken dat ik ooit humor had!
Kleine hersens naar de klote''''''
Uit huis wonen! kartonnen doos in de tuin!
O ja kort daarna kwam de lieve jongen van Kwintess. Jonger dan mijn jongste zoon.
Dat is toch een generatie met meer begrip
Soms zeg ik het nog wel eens ; maar je wist wie ik ooit was1
0f ik gedronken heb.......
Natuurlijk!Het was al 8 uur  in de ochtend.....HIHi
wOEF STRKAKS KOMT DE AVOND ZUSTER
Die komt me uitlkeden......hihi zorg wel dat ik iets extra's aan
heb

11 opmerkingen:

  1. Wat wil dat zeggen in mensentaal als je kleine hersens naar de Klote zijn?
    En naar waar willen ze dan dat je gaat wonen?
    Ik leef met je mee Walter..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oei, dit raakt me...
    ik wens je een fijne vrijdag en voor straks een heel leuk weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is inderdaad stevig nieuws ... je weet nu wel de oorzaak waarom je steeds valt, want voor je evenwicht zijn de kleine hersenen belangrijk.
    Dat je op die leeftijd nog een tuimelaartje zou worden ..... toch maar beter de drank de schuld geven.


    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is een stevige boterham, maar het zal voor jezelf ook veel duidelijk maken.
      Hopelijk krijg je goede zorg en begeleiding van de mensen van Kwintess.

      Verwijderen
  4. Ingrijpend nieuws, Walter. Je hebt nu in elk geval een verklaring voor je ellende, niet dat het daar anders of beter van wordt, maar duidelijkheid kan wel enige rust geven. Waarom je van een beschermde woonomgeving meteen een gekkenhuis maakt, begrijp ik niet zo goed.
    Er zijn toch wel alternatieven voor mensen met niet aangeboren hersenafwijkingen.
    Wacht niet te lang met een besluit nemen. Beter nu een goed onderkomen dan acuut naar een verpleeghuis.
    Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En dan wordt je een heel leuk weekend gewenst.........................
    Dát begrijp ik niet.
    Het enige wat te wensen valt is gezondheid
    en dat heb je verloren.....
    Nogmaals: Waar is Poppie?
    Je troost op vier pootjes.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Walter, Ik heb geen idee wat litteken in je kleine hersenen precies betekenen. Wel weet ik dat het al een poos niet goed met je gaat. Ik denk ook niet dat de huisarts een gekkenhuis bedoeld. Maar dat je hiervan schrikt begrijp ik goed. En dat je er bang en boos van wordt begrijp ik ook goed. Ik wens je heel veel sterkte.

      Verwijderen
  6. dat is niet min Walter
    vind ik zo erg voor je
    een huis waar assistentie is is daarom geen gekkenhuis
    zou je je niet veiliger voelen? wetende dat je niet zal liggen verkommeren in je huis
    hoe vervelend en hoe hard ook ik zou zelf toch voor die optie kiezen denk ik
    je veilig voelen is belangrijk en een regelmaat in je leven ook
    laat je goed informeren
    goede moed!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Er is hierboven al heel veel gezegd dat ik ook zou willen zeggen. Heel veel wijze mensen die je oproepen goed voor jezelf te zijn en de zorg die je nodig hebt te accepteren. Ja moeilijk Walter als je een goed leven had en daar verandering in komt. Ik wens je veel wijsheid en kracht toe nu je je gezondheid niet in eigen hand hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Maar wat mij ook steeds weer opvalt is dat je humor echt niet verloren is gegaan met die littekens ook al staat het door de omstandigheden op een wat lager pitje.

    BeantwoordenVerwijderen