Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









vrijdag 27 april 2018

Dagboek;

Ingesteld; 10-4-201824-4-2018Pas nu realiseer ik me ten volste dat ik dringend betrouwbare hulp nodig heb!

Deze waanzin mag niet langer duren, van mensenrechten hebben ze hier blijkbaar nooit gehoord.

Hoe ga en kán ik dit aanpakken.
Dit is gewoon een hermetisch gesloten systeem. beveiligd door leugens en bedrog!
25-4-2018
In plaats van me te richten op de negatieve feiten kan ik me gaan richten op; hoe haal ik hier het positieve uit!

Dat vereist zeker inzet, maar het is een inzet die het waard maakt om te leven en weer volop te genieten, te ervaren.
Daar is een mens nooit te oud voor...

Via dit blog zal ik me steeds meer gaan bezig houden met de positieve mogelijkheden in dit leven.
Een prima insteek om mijn blog(s) mee te gaan vullen.
Geen kop in het zand, geen vluchtgedrag....maar een verhelderende kijk op het leven.
Een kans, gek genoeg, via onrecht gegeven!
‎26-‎04-‎18
Ontnuchterende negatieve ontdekkingen.

In dit persoonlijke dagboek blijf ik mij echter duurzaam richten op het verslaan van positieve ervaringen alhier'.
Deze positieve ervaringen zijn louter en alleen te danken aan mijn volledige inzet!
Ongehoord en ongekend.
Werkelijk niemand in dit systeem neemt een verantwoordelijkheid op zich! Iedereen verwijst constant naar anderen, die op hun beurt precies hetzelfde doen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten