Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 23 april 2018

Soms is het een gewone maandag.


Een blik op de komende week. Hier alvast op een kier...

Je kent dat wel, het gedoe begint weer van voren af aan...
Laat ik me nou gezegend voelen dat dat al tijden niet meer van toepassing voor me is!
Toch is deze 'vrijheid' niet altijd een zegen, ik bent vast niet de enige die het af en toe ook zo ervaart...

Maar,zoals reeds bekend bij de regelmatige bezoeker, is het allemaal totaal veranderd voor mij!
En wel bijzonder totaal!
Hetgeen ik er nu mee doe is dat ik er weer een gewone maandag van ben gaan maken.
Oftewel mijn tanden in de week zet! ( Niet te verwarren met je tanden in de bleek zetten😄)

En nu weer wat goed nieuws!
Het is mijn broer eindelijk gelukt een nieuwe oplader te vinden voor het fototoestel!
Op de tijd zal ik niet letten, maar mogelijk eind van deze week......
Ja, met groot geduld wacht ik af!

Al mijn trouwe lezers, maar zelfs de toevallige voorbijganger, ik wens jullie een mooie week toe!

🙏

6 opmerkingen:

  1. Fijn dat je nu gauw een fototoestel krijgt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het blijft voor mij reuze spannend hoe dat weer zal voelen!@@@

      Verwijderen
  2. Dank je Novelle, ik zal er hard aan werken!@

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je gaat vast weer voor mooi werk zorgen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het voordeel is en was dat ik het altijd met liefde en betrokkenheid doe. @

      Verwijderen
    2. Ook aan jouw blogs is dat goed af te zie. Liefde en betrokkenheid.

      Verwijderen