Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zaterdag 28 april 2018

Zijn rituelen. ( En de mijne dan?) Hij.



Het is niet het afvoerputje van mijn douche!
( Even een toelichting; ofschoon deze serie fictief is...wordt hij toch naar waarheid geschreven)

Ik moet bekennen dat het schrijven over Hem mij op dit moment nogal moeilijk af gaat.
Het komt me dan ook prima uit dat Hij even met de gecompliceerde kont in Drenthe zit.
Met een aantal mensen van de groep hebben ze samen een huisje gehuurd en dat terwijl ik ze juist verdacht van allerlei mysterieuze zaken.
Haha,zou me niks verbazen als het gewoon zo'n centerparc ding is!


Om dit totaal onleesbaar te maken, binnenkort praat ik met Androlyn verder in...zijn?...huis. Oftewel bij haar thuis.
Ben benieuwd welk sfeertje ik daar weer zal aantreffen! Heb er eigenlijk geen idee van wat me te wachten staat,alles lijkt me mogelijk bij hem/haar.


Dan maar even over mijn eigen rituelen?


Erg gewoontjes hoor. Begin altijd eerst met een pot koffie te zetten...Ben nogal een koffie-junk.
Tv. aan en nieuws kijken of anders teletekst,soms dwars door elkaar heen. Ondertussen scharrel ik de spullen bijeen die ik voor de komende dag nodig heb en chaotisch als ik ben kleed ik me vaak al half aan om me daarna gelijk weer uit te kleden. Ik moest nog douchen en om de chaos compleet te maken poets ik tijdens het douchen mijn tanden. Daarna blijk ik niet echt zin te hebben om bewust mijn kleding uit te zoeken en grijp ik weer gretig naar mijn spijkergoed. Half aangekleed merk ik dat ik me nog moet scheren en voor je het weet zit er overal scheerschuim op.
Dat heb je nou eenmaal met die spuitbussen. Om het toch nog een beetje spannend af te ronden...al doende breekt er regelmatig een beker of glas op de badkamervloer!
Bijzonder ochtendritueel toch? Zo spiritueel en 'mystiek' als een volle vuilniszak.


Aangezien ik straks op visite ga bij Androlyn plens ik nog wel wat aftershave over me heen...Wie wil er nou geen goeie indruk maken?
En nu maar hopen op een leuk verslag over A. en mij.


2 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Drenthe vind ik erg mooi, An...Maar als blogbeheerder kan ik hier nou eenmaal niet weg. ;-) ( vergeet niet dat het maar een verhaal is!)

      Verwijderen