Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









donderdag 3 mei 2018

Spiritualiteit, dat werd gelukkig het onderwerp. (Hij.)


Ik kan er niet omheen...sex bleef toch, voor mij, een te langdurig onderwerp. ( Androlyn vond dat blijkbaar niet.)
Totdat ik gewoon botweg vroeg; 'Val jij nou het meest op mannen of op vrouwen?'
Daarna gingen we gelukkig over op het onderwerp van de spiritualiteit en werd ons contact pas echt boeiend!
Wat waren onze overtuigingen en als we die al hadden,hoe gingen we daarmee dan om!
Ja, toen kwamen onze werkelijke raakvlakken aan bod en bleken we veel gemeen te hebben.
Man of vrouw zijn, het was ineens totaal niet belangrijk meer.

We troffen elkaar in het pure mens-zijn en dat was prachtig, zo intens dat we de wodka vanzelf lieten staan en , dorstig als we waren, overgingen op glaasjes water.Het gesprek werd bijna euforisch en we smolten weg in elkanders Zijn...

Wat zou ik hier raag een uitgebreid verslag over schrijven, vooral toen ze vermelde wat er ook in de groep leefde!
Mijn antwoord had ik ineens klaar;
Natuurlijk wilde in bij de groep fungeren als een soort notulist, graag zelfs!
Ze en hij had mijn interesse meer dan gewekt en...
ik verheugde me er op!

Het was een bijzondere avond...

2 opmerkingen:

  1. Het is de persoon die belangrijk is.....
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je slaat de spijker op de kop, heer A! Dus wens ik je een nóg fijner weekend!

      Verwijderen