Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









woensdag 2 mei 2018

Stel dat er niemand naar vraagt...

 🙌🙌🙌
Als niemand er naar vraagt...dan zeg je het gewoon!
Dat is het mooie van een weblog, het leuke van bloggen!
En als het nou niemand interesseert, wat dan?

Dan blijk je jezelf te vergeten. want het interesseert mij en juist dat is je redding.
Interesse hebben in het leven dat zomaar op je pad komt.
Ga je dan jezelf aan het woord laten en is dat wel normaal?

Als blogger heb ik hiervan prachtige voorbeelden, mensen die ik zeer waardeer en waar ik grote bewondering voor heb.
Ik geniet van ze en leer enorm van ze!
Mag ik jullie benoemen?
En als blijkt dat jullie het toch een beetje vervelend vinden, dan zal ik het natuurlijk verwijderen
In willekeurige volgorde; Kagib,die zeer openhartig zijn dagboek belevenissen deelt...Geri, van Kleurrijk, die prachtig de 'gewone' dingen beschrijft, vanuit haar liefde voor.
Terrence,( Terrebel) die schitterende weekverslagen met ons deelt, waar ik bijzonder van onder de indruk ben.
Le Pre Bonnet over hun 'gewone' belevenissen die mij een fijn gevoel geven...
Niet te vergeten Klaproos die haar leven mooi beschrijft, voorzien van prachtige foto's.

En natuurlijk Fotorantje, die ik heb mogen ontmoeten. Net als de bijzondere Marjolijn ( Carpe Diem) die om persoonlijke reden gestopt lijkt te zijn met bloggen.
Prachtige mensen, warme eerlijke mensen.. .
Zonnebloem.. Lutje, van wiens blog veel steun, warmte en eerlijkheid uitgaat
En hoe bijzonder Elly voor me is...haar eerlijke herkenning,erkenning en haar betrokkenheid! (Elly's magazijn.)
De bijzondere Gerda, die nu even stopt..( haar wens ik het beste toe!)

Nee, ik ga ze niet aanklikbaar maken, ze staan gewoon op mijn bloglijst!

Natuurlijk had ik het ook kort kunnen houden en zeggen; van iedereen in mijn leeslijst gaat een bijzondere steun voor mij uit,voor alle bloggers,hoop ik!

Helaas zijn er een paar verdwenen, zoals Creation...wiens bloggen met schoonheid en creativiteit mij vaak stimuleerde..Josephine is wat stil geworden en ik wens ook haar het beste toe...

Nog even een aanvulling; bij Sea4all vind ik in de nacht mijn innerlijke Stilte...

Zo,en dan ben ik toch nog aan het woord geweest!😊😆😅

😜

5 opmerkingen:

  1. Hoi Walter, fijn voor je dat het jou soms een fijn gevoel geeft om onze 'gewone' belevenissen te lezen/zien.

    Met zekere regelmaat lees/bekijk ik de blog van jou ook ;-)

    Lieve groetjes vanuit Le Pre Bonnet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat jr reageert, Cilia! En leuk dat je mij af en toe eens bezoekt...maar zelfs al zou je dat niet doen, dan nog lees ik graag over jullie belevenissen. :-)

      Verwijderen
  2. je schrijft hier echt als Walter....
    ik kom hier graag :o)
    Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. bloggen vind ik nog altijd iets moois
    zeker als je dan ergens op andere blogs een 'klik' voelt
    meerdere van jouw volgers ken ik niet eens, er zijn dan ook zoveel blogs...
    In mijn begin van bloggen door omstandigheden, leerde ik zoveel van jou en Klaproos, over het leven en tevreden zijn met eenvoud, jullie brachten me rust, aanvaarding, genieten...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi, heel waardevol...beiden! Dank!

    BeantwoordenVerwijderen