Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zondag 15 juli 2018

Vrijheid. Het thema van de komende week.





Zeven dagen lang, elke dag een stukje over Vrijheid.
Is dat niet meer iets voor op Werkwijze?
Ach, daar is dat thema altijd al actueel
en liefst zo diepzinnig mogelijk!
😉

Laat ik het hier maar eens wat luchtiger aan pakken.
( het is althans te proberen)
🙌
Maandag begin ik met;
De vrijheid van meningsuiting.
Dinsdag;
De vrijheid van handelen.
Woensdag;
Hoe pas je vrijheid creatief toe?
Donderdag;
De belemmering in vrijheid.
Vrijdag;
De vrijheid in de liefde.
Zaterdag;
De vrijheid te zijn die je bent.
Zondag;
De vrijheid tot rusten.

Wat het gaat worden?
We gaan het zien, in ieder geval motiveert het me enorm!
Luchtig schrijven over;

Vrijheid.

😊


2 opmerkingen:

  1. Onlangs leerde ik dat vergeven ook vrijheid geeft.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat klopt op zich wel, maar echt vergeven is een kunst, want het gaat diep. Fijn dat je er bent, Terrence!

      Verwijderen