Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









donderdag 30 augustus 2018

Alweer een nieuw blog erbij? ( Noodkreet)



 Nee, heb het al een tijdje en het heet
'Bedgeheimen'.


Daar komt alles op te staan betreffende de behandeling die Slingedael en de Leliezorggroep de mensen hier geven.
Zeg maar gerust Mis-handeling, zowel geestelijk als lichamelijk.
Indoctrinatie en medicijn misbruik genoemd.
Het manipuleren van mensen, misbruik maken van hun onwetendheid en niet te vergeten zwakke maatschappelijke positie.

Daarnet een 'goed' gesprek gehad met de SPH, het blijkt haar laatste dag hier te zijn!
En dit is niet de eerste keer dat de goede mensen hier plotseling worden overgeplaatst.

Dus,sta ik dan nu ineens in de kou wat betreft het al dan niet doorgaan van mijn overplaatsing naar de Savelberghof 34, een gedegen en betrouwbare zorggemeenschap???


Ja, ik sta dus in de kou...althans dat proberen ze...
Maar tegen dit VUUR is geen kou opgewassen!

Trouwens die z.g. expositie hier van het werk dat op de WP gemaakt is, wordt gepresenteerd alsof het van zwakbegaafde korsakov patienten afkomstig is!
Dacht je werkelijk dat ik die 'opening' ga bijwonen?
Nee, dank je Slingedael/Leliezorggroep,
zorg maar eerst eens dat jullie de mensen hier
liefdevol en zorgzaam in hun eigen werkelijke waarde laten!





2 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Geri, wat er hier allemaal gebeurt is werkelijk bij de beesten af! Maar ik strijd door! Groetjes en @@@

      Verwijderen