Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









woensdag 22 augustus 2018

Bloggen uit de losse pols?

Tja, er zit niets anders op...
Gewoon maar een beetje aanrommelen totdat ik eindelijk op mijn bestemming ben.
Die bestemming is; Savelberghof 34 te Gouda.
Krijg ik hulp van deze instelling die mij onterecht al bijna 2 jaar vast heeft gehouden?
Ik merk er nog niets van...
De maatschappelijk werkster die dit hoort te regelen houdt constant gewoon 'niet thuis'.
Het hoort haar taak te zijn dit te regelen...
En wat heeft de klachtencommissie voor me gedaan?
Totaal niets!
Alleen onzinnige reacties aan mij sturen die werkelijk nergens op slaan!
Natuurlijk bewaar ik deze en sla ze op, uitgeprint en wel, in een dossier.
Dit dossier ben ik al geruime tijd aan het samenstellen en alles heb ik letterlijk wettelijk uitgezocht!
Leliezorggroep houdt zich van de domme, daar zijn ze goed in.
Ze waren er ook fantastisch in om mijn internetverbinding wetteloos af te sluiten.
Hup, ze deden het gewoon!
Christelijke schijt aan alles en iedereen hebben ze!
Gaan ze nu een rechter of de politie op me afsturen, na dit bericht?

Dat zou mij werkelijk zeer goed uitkomen, zéér goed!
Vandaag heb ik een gesprek aangevraagd met de SPH die, samen met mij, mijn nieuwe verblijf bekeken heeft. Zij was zeer blij voor mij en ik ook.
Net zoals de aardige jonge zorgkundige die daar de zorg verleend.
Daar op Savelberghof 34. Zij zag mij helemaal zitten als nieuwe en positieve bewoner...
Als ik er JA op zou zeggen dan was/is het voor mij!
En zo geschiedde het...



De situatie karikatuur.



Dus over hoe dat gesprek van vandaag ging?
Daar horen jullie morgen alles over!

Het is een fantastisch wonder te noemen, dat Kagib ( zie zijn blog hier rechts vermeld)

in ieder geval heeft kunnen zien wat ik er hier nog van gemaakt heb!
Zijn boek, Tijd voor de Sleutel is een grote steun voor me.
Werkelijk een boek dat ik iedereen kan aanbevelen.
Hetgeen ik zelfs hier bij het dienstdoende personeel doe.
Nee, het is geen afgesproken promotie stunt, integendeel.
Dit komt helemaal spontaan in mij op!

Bloggen uit de losse pols?
Nou, je ziet het...
Mijn pols zat wel erg los!

Mijn speciale uitzicht.
Zéér speciaal!



4 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Heb goed nieuws, Geri! Daarnet een gesprek gehad met de SPH dame...er zijn Spijkers met koppen geslagen...en dat in een goede sfeer.
      Dat het nu nog evenkan duren( weken misschien) vind ik geen enkel probleem, integendeel, want ik heb nog heel wat AF te Makenhier ;-)

      Verwijderen
  2. Fijn te lezen dat het echt gaat gebeuren Walter, super. Succes met de voorbereidingen en afronding :)

    BeantwoordenVerwijderen