Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zondag 23 september 2018

Zondagse koffie-pauze.

Naarmate we ouder worden, worden we ook 'belichting' gevoeliger!
Toen ik die portretfoto van mij zag, die op de boot is gemaakt, dacht ik nog;
Maar zo zie ik er helemaal niet uit!
Zie er veel geteisterder uit, gewoon als een vent van mijn leeftijd!

Het was louter toeval, de belichting was namelijk zeer gunstig en nog wel natuurlijk ook.
Gewoon, buitenlicht.
En op een bepaalde leeftijd kan dat ook heel anders uitpakken!

😅

Verder heeft deze hele afdeling alweer tv...
Behalve ik...😎


Mijn schakelkastje staat al
sinds gister in de groepskamer.
Ach, beroerd voel ik me toch al!


Gelukkig kan ik nog altijd om mezelf lachen.

2 opmerkingen:

  1. Nou dat je je snel weer beter mag voelen Walter. Lichamelijk en geestelijk of zielijk kan ook, is weer wat anders dan zielig hihihi :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je ziet het weer glashelder, Kagib! Zielijk, een bijzonder woord. ;-)

      Verwijderen