Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 22 oktober 2018

Het 'elke dagbericht'.




Ja,het leek me een aardig idee, lezers of geen lezers...
Gewoon even wat klets/schrijven de ruimte in.
Alleen is ook maar alleen, alhoewel ik hier niet letterlijk alleen ben!
Al sinds ik merk dat er dingen hier gigantisch niet kloppen, leef ik hier helemaal zoals ik wil
Nou ja...dat kan natuurlijk niet helemaal, zo kan ik bijvoorbeeld niet zomaar bij mijn eigen geld
en kan ik vanwege het gevangenis systeem hier niet naar buiten wanneer ik wil.

Neem nou hun belofte van hier;
'We zijn hard bezig om uw overplaatsing naar Savelberghof 34 te regelen'!
Ach toch, daar merk ik werkelijk totaal niks van en daarnaar vragen kan ik net zo goed aan de muur.
Voordeel van de muur, hij echood nog terug!

Gelukkig gaat mijn broer dit onderzoeken, en toen hij een keer mijn e.v.v. er X. X. belde om te vragen hoe het zat, kreeg ook hij te horen;
'We zijn er druk mee bezig!'

Mijn woede over hoe het er hier aan toe gaat is gelukkig geworden tot;
Walging!
Eigenlijk best een nieuwe vorm van emotie, die mij goed bevalt.
Walgen....

Ondertussen blijk ik wonderen te veroorzaken, door mijn zeer vreemde dieët gebeuren er wonderlijke dingen...
Zo is het vocht al enige dagen totaal uit mijn benen verdwenen...zonder levensgevaarlijke medicijnen of andere onzin.
Dieët, beweging en een speciale zelfverzoring.

Vandaag heb ik wederom 100 euro van mijn eigen geld aangevraagd...
De toevallige lezer heeft kunnen zien hoeveel er op mijn rekening staat.

Op de plek waar ik mij bevind is gezond leven en kostbare zaak.
Nou ja? Wat is 100 euro pm als het om je gezondheid gaat!

Als 'dagbericht' houd ik het hier even bij...



 Dank voor je aandacht!

😉


Geen opmerkingen:

Een reactie posten