Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zondag 21 oktober 2018

Moeten werkt nooit!


Slaap.




Neem nou het volgende;
'Je moet zorgen dat je genoeg slaap krijgt, want anders...'

Het is beter als we zelf inzien dat genoeg slaap goed voor ons is.
Hoeveel slaap, dat bepaal jezelf.
We zijn geen machines ook al worden we vaak op die manier behandeld óf behandelen we elkaar zo.

'Jij moet, omdat ik dat nou eenmaal weet'.
Maar heb je dan nog steeds niet door dat we allemaal
zeer gecompliceerde unieke wezens zijn?

Voor het geval dat je graag wilt gaan slapen, plaats ik hier een speciale foto.

Alleen voor jou!


2 opmerkingen:

  1. ik kijk alleen 's morgens op blogjes, dus dat kaarsje is nu om me wakker te houden ;-)
    en inderdaad je MOET niks, (alleen naar toilet)
    Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goede morgen Lutje.het maakt ook eigenlijk niet uit hoe laat je kijkt, het staat er toch de hele tijd! We gaan er weer eens speciale week van maken ;-) @@@

      Verwijderen