Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zaterdag 17 november 2018

Dit keer is het heftiger.

Ja, zeer heftig en weer rond 3 uur in de nacht.
Deze keer veroorzaakt het bijna een strijd tussen mijn Hart en mijn Verstand!
Na goed geslapen te hebben werd ik toch weer totaal onverwachts wakker.
Mijn Hart vertelde mij, schrijf het op...terwijl mijn Verstand mij ingaf voorzichtig te zijn.

Gelukkig wist ik daar toch een zekere balans in te vinden en besloot ik te gaan schrijven!
Dat wat ik 'de geest die tot mij spreekt' noemde, zelfs die laat ik nu Ongenoemd.

'Dit soort zorgcentra zijn in feite te vergelijken met 'vernietigingskampen'.
Letterlijk met pijn op de borst schrijf ik door....




'De mens die volgens de kwaadaardige kankers van de samenleving niet voldoet, die laat men daar inslapen, via medicatie en indoctrinatie!' 
De sluwheid van deze kwaadaardigheid is dat ze zichzelf verkopen als 'goede zorg' en zorg voor elkaar!'
Kwaadaardige cellen die de samenleving ziek maken...'

Meer dan dit opschrijven kan ik werkelijk nog niet aan!
Maar ik verzet me er niet tegen...
De 'geest' geeft mij de Vrijheid om hier te stoppen
en aan te leren voelen wanneer ik er verder mee kan!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten