Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zaterdag 17 november 2018

En dan toch beschaafd blijven?




gebeurde...
De onbeschofte arrogantie die so
Alleen al wat er gister ige mensen die hier werken toepassen!

(bovenstaande kan gebeuren als je op de verkeerde toetsen drukt)
( ik vond het wel aardig om dit gewoon zo te laten staan!)


Rechtstreekse antwoorden op rechtsreekse vragen die geven ze gewoon niet, wat een walgelijke mentaliteit. En ondertussen maar blijven intimideren met totale onzin waar ze helemaal het recht niet toe hebben...
Dan daarbij de misselijkmakende domheid van een zorgverlener waarvan ik alles door omstandigheden wist...en dan reageren met; mensen zijn hier nou eenmaal niet voor niks terecht gekomen.
Wat weet hij daar in hemelsnaam van?
Daar doet namelijk geen enkele zorgkundige zijn of haar moeite voor!
Nee, ze hersenloos over één kam scheren, dat komt iedereen hier het beste uit...

Kom , laat ik mij toch nog maar even richten op de positieve dingen.

Want dat is al drie jaar lang mijn redding hier...iets wat totaal uit mijzelf moet komen!

Oké, dit blijkt mijn eerste ochtendbericht te zijn geworden...
Later in de ochtend lukt het me zeker en vast om weer met een leuk bericht te komen...

Vast een fijne dag gewenst en wat mij betreft, misschien tot later!








2 opmerkingen:

  1. oei, ik ben zorgkundige, maar ik vindt van mezelf dat er nog altijd ben om de mensen te helpen, ik ken de reden van hun gedrag dus ook niet
    .Ik wens je een fijn weekend en hier is een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Maar Lutje, natuurlijk zijn er vele waarbij het hart op de goeie plaats zit! Daar waar ik het tegen kom zal ik er graag over schrijven...maar helaas zijn er systemen waarin zij zich niet vrij voelen om zich volledig in te zetten voor waar ze met hart en ziel aan willen werken!
      Mensen zoals jij zijn er natuurlijk ook!
      @@@ voor jou!

      Verwijderen