Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 13 november 2018

Morgen is het weer mijn Stilte-dag.



Verbeeldt dit nou werkelijk de Stilte?


Stilte-dag...
Wat betekent dat eigenlijk voor mij?

Zoals het nu gaat betekent het, even bewust stil staan bij wat er gaande is,
maar dan wel te zorgen dat ik me niet onnodig druk maak.
Gelukkig lukt me dat ook tussendoor redelijk goed.
Redelijk, want wat er gaande is...
nee daar kan een mens niet zomaar rustig onder blijven!
Nog steeds krijg ik enkel vage toezeggingen over de Savelberghof 34.
O ja, ze zijn hard bezig en zelfs de woning daar gaan ze voor me opknappen!
Heb ik daarover al iets op schrift?
Nee, want zo werkt de Leliezorggroep blijkbaar niet...
Vage toezeggingen met een slag om de arm...
Ach, kom nou...zo hoort een zorgverlening niet in elkaar te zitten!

Mijn broer had al tenminste één toezegging van mijn e.v.v.er  per e-mail gekregen.
......en de tijd verstrijkt en er gebeurt weer helemaal niks!....
Zo zou ik een uitnodiging krijgen van de Savelberg om eens samen de regels voor daar door te nemen.

Niks van gehoord nog!

Nood breekt wetten en daardoor gaat mijn broer weer aan de slag voor me.
De reden dat hij het voor mij waarneemt is omdat hij er emotioneel wat meer afstand van kan nemen.
Logisch en op dit moment nog steeds noodzakelijk.

Dus morgen ben ik...
in Stilte
weer druk achter de schermen bezig!

Waar een Stilte-dag al niet goed voor kan zijn!

2 opmerkingen: