Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









donderdag 6 december 2018

De sleutels, een koelkast, een fornuis enz. enz.




😁Daarnet krijg ik aan mijn deur de boodschap dat ik morgen de sleutels krijg
en dat Slingedael, naast het bed en de 2 matrassen ook nog diverse andere dingen voor mij heeft...

We gaan er om 8 uur in de ochtend naar toe en ik heb reeds mijn kennismakings-outfit al op proef aangetrokken.
Zie er dus uit als een halve boeddhist!
Welke helft verklap ik nog niet...

😅😄

Dit wordt het in ieder geval niet!



8 opmerkingen:

  1. SPANNEND...
    Ik ga morgen even aan je denken en hoop van harte dat ik je daarna kan feliciteren met je nieuwe woonplek.
    Lieve groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goed idee Cilia, zal morgen een felicitatie register plaatsen, hihihi...
      (met mijn giro-nummer erbij :-)) )

      Verwijderen
  2. Wat een heerlijk bericht Walter, opeens loopt alles
    als een trein, nog heel even en dan......... JIPPIE
    zit je heerlijk op het nieuwe adres. Geniet volop
    van de dag van morgen, zal aan je denken.........

    Lieve groetjessssss @@@

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook ik zal aan je denken, Walter. Geniet er maar van!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oooh de sleutels zal je al hebben, fantastisch is dat!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn hoor Walter, het gaat nu echt gebeuren, jippiejee een nieuw hoofdstuk in je leven. :)

    BeantwoordenVerwijderen