Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









woensdag 12 december 2018

Lutgarde blijkt mijn Ochtend ster !




Lutgarde-Zonnebloem



Dank je!








2 opmerkingen:

  1. weet je, zoveel jaren geleden, met je wedstrijdjes, ik won toen een schilderijtje van je , het hangt nog altijd boven mijn bed....
    en plots was je weg, niemand wist iets van je, ze mailden me, nog iets van walter gehoord? Een paar jaar was je weg, en daar was je plots weer :o)ik had alle mogelijke scenario's overdacht.
    Nu kan ik het een beetje plaatsen waar je was, en ben blij dat je er weer bent. Dus jij bent mijn uit-kijk-ster******
    Een @->- voor jou.
    en een dikke knuffel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je schrijven ontroerd me...Totdat ik weer gesetteld ben in Gouda, zal ik er hier toch elke dag een dagboek van maken. Al dat andere komt vast wel weer! En dank voor je ***** ;-)

      Verwijderen