Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zaterdag 15 december 2018

Totaal oververmoeid....en dan?

Ja, wat dan!
Dan begin ik maar eens om werkelijk tot mezelf te 'spreken', ik ben namelijk fysiek gesproken de enige die er voor zich zichzelf aanwezig is.
Nu, in deze extreme situatie.

Oververmoeid raken is normaal, het getuigt zelfs van een enorme geestelijke en lichamelijke kracht.
Toch ga ik een poging wagen om hier, in dit instituut, een afrondend gesprek te krijgen met de dokter en de psycholoog en dat vóór 21 december als ik hier wegga.
Deze 2 waren de enigen die ik nog enigszins vertrouwde.
Alhoewel weinig beschikbaar.
Contact met hen was nooit vanzelfsprekend.
En dat terwijl zij beiden wisten dat ik hier totaal op de verkeerde plek zat.
Voor mij heeft het hier gevoeld alsof er dagelijks een moordaanslag op mij gepleegd werd.

Zeker als ik nu terugblik!
Elke dag hier was een overlevingsstrijd voor me. 
De ultieme aanpassing!
Maar ik bleef overeind, ondanks de onmenselijke waanzin om mij heen.
Bijna ongelooflijk, maar ik werd elke dag sterker en sterker...
Toen kwam er de natuurlijke pauze in mijn groei....

Ik raakte totaal oververmoeid.
Ja...en dan?
Dan ga ik gewoon verder totdat ik hier weg ben.
En dan?
Dat mag je daarna allemaal mee beleven!




2 opmerkingen:

  1. Hopelijk slaag je er in, Walter, met die twee personen te praten.... @@

    BeantwoordenVerwijderen