Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zaterdag 23 maart 2019

Het enige dat rest is...erom lachen.




Van harte gaat dat helaas niet, want volgens mij was het een bijzondere serie geworden!
Het gekke is dat ze wel 'inladen' op mijn laptop, ik kon het hele proces volgen.
Normaal gesproken komen ze dan altijd vanzelf in mijn picasa fotobewerking bestand terecht.
Met wat eenvoudige handelingen kan ik dan altijd het mooiste uit de foto's halen!
Maar tot mijn grote verbazing waren ze niet meer terug te vinden, wat ik ook probeerde...
Een tijdje geleden is me dat ook gebeurt en bij een volgende serie ging het, zonder slag of stoot, ineens weer vanzelf perfect!
Dit keer ben ik er slechts 3 van de 18 tegengekomen...het is me een raadsel.
Mijn zoon zei nog; O die zijn vast nog wel ergens te vinden hoor, misschien kan je gewoon zoeken via...enz, enz.
Misschien dat ik het hem eens laat proberen, via  >-< Afstandsbediening. Teamviewer.


Toch jammer dat ik er nog steeds niet om lachen kan.😡


Wow, toch nog een gevonden!



4 opmerkingen:

  1. Je zoon heeft gelijk: ergens op je laptop moeten die foto's beland zijn. Dat is mij en mijn man ook wel regelmatig overkomen, hoor, ook met het downloaden van andersoortige zaken. Je moet erg attent zijn zodra je foto's of andere dingen ergens oplaadt en zien waar ze precies worden opgeladen. Meestal kun jij bij het zoek raken zelf op zoek gaan op je computer, vaak via een balk links onderaan , waar je kunt uitzoeken waar de laatste bestanden te vinden zijn. Een beetje moeilijk uit te leggen. Of ze zijn vindbaar als je weet waar de laatste downloads staan, die ook jouw foto's zouden moeten bevatten

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Lia, maar laat ik ze nou zomaar gevonden hebben!!! Ze stonden 'ergens' in een bestand, maar heb ze nu toch nog kunnen bewerken zodat ze morgen op mijn fotoblog komen.
      Kwam vast doordat ji eraan dacht... ;-)

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. Tuurlijk, want met die wasmachine is het uiteindelijk toen ook gelukt! Hihihi!

      Verwijderen