Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









vrijdag 16 augustus 2019

Impact en afsluiting.



En ja, ik geef me weer behoorlijk bloot!


Iets had een flinke 'impact' op me...
Een Nederlands woord kwam niet eens in me op!
Afsluiten doe ik het thema v.d. week.
Het ligt letterlijk te gevoelig.
Verder ben ik weer van kamer veranderd en het lijkt steeds efficiënter te worden!

Slaapkamer is getransformeerd tot meditatie/yoga ruimte en omgekeerd ook.
De keuken heb ik verhuisd naar de woonkamer, terwijl ik nu in de keuken woon.
Badkamer en toilet is nu mijn atelier geworden, mijn atelier het toilet.
Douchen is er wat lastig...
😂 

Scheidt de zin van de onzin en je hebt gelijk het thema van volgende week.
Maar...dat van de slaapkamer en de meditatie/yoga kamer, dat is wel waar!
Kan nu weer gewoon de deur daar gebruiken die ook naar de keuken gaat.

O ja, over die impact...
Het lijkt er werkelijk op dat de gebeurtenissen waar ik doorheen ben gegaan,
mij behoorlijk veranderd hebben.
Ik kijk anders tegen mensen aan...


De meest 'knullige' vond ik nog de leukste..

Mijn zoon dacht echt even dat ik misschien jaloers was op de echte mooie schilderijen.
Geweldig!
😁


Vandaag maar één bericht, dus de foto's van het Rijksmuseum.

Grappig...
Een schilder die laat zien hoe goed hij is!

Eerst dacht ik;
Hé, mooi!
Toch nog echte kunst.😏
(Het bleek en kindertekening)

Wat een bijzondere kop had deze kunstenaar!
Het beeld veranderde langzaam in een Rembrandt ets.
Jammer dat ik er geen filmpje van heb gemaakt.





Morgen weer een aantal...

2 opmerkingen:

  1. Ja, leuk, hé, die kindertekening van de Nachtwacht. Had ik al ergens op Facebook over gelezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het Rijks, je raakt er nooit uitgekeken. Gelukkig hebben we een museumkaart dat loopt wat makkelijker in en uit.

    BeantwoordenVerwijderen