Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zondag 15 september 2019

Het blijkt alweer zondag te zijn!



Geweldig eigenlijk...
Zomaar weer een 'goddelijke' zondag!
Als je anders kijkt zie je dat het leven ons enorm verwend.
En dan te bedenken dat de dag van gisteren ook al zo fantastisch was...
Weet je, als je op mijn te volgen blog kijkt;
'Wakkere mensen'
Dan kun je zien dat we in een positieve spiraal zitten
De spiraal OMHOOG.


(Heb jij nog speciale plannen voor vandaag?)
(Vertel ze me later dan vertel ik jou de mijne.)

😏


2 opmerkingen:

  1. ik heb vandaag wat werkplannen, die iemand niet alleen kan doen, dus ik ga helpen....
    en ik ga deze middag lekker koken
    Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mooie plannen, Lutje...Mmmmm, lekker koken, goed idee!
      Vandaag krijg ik weer hulp van een heel speciale dame van hier.
      Zij helpt mij geweldig om samen mijn huis goed in te delen! :-)

      Verwijderen