Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zondag 20 oktober 2019

In ieder geval heb ik het geprobeerd!



En daar mag ik voor mezelf dan best blij mee zijn.
Een Spijkerbed-weekend maken...

Vandaar dat er weer voor vandaag even mee stop, volgend weekend weer eens kans!
Zoals het leven voor mij nu in elkaar zit,
was deze poging iets teveel voor me.

Ik heb duidelijk de ruimte nodig om mij aan te passen.
Waaraan, dat staat verspreid over al mijn blogs.

Mijn atelier is erg belangrijk geworden en aan het stereotype kunstenaarsbeeld voldoe ik niet!
Om aan het nieuwe beeld te voldoen....daar heb ik de financiën niet voor!
Dus ga ik er de komende week maar weer eens flink tegenaan.
Gewoon op mijn manier.



Maar mijn trouwe blogvolgers blijven belangrijk voor me,
want perfect hoeven ze niet te zijn.




3 opmerkingen:

  1. oei dat is fijn, want perfect zal ik nooit worden :-) dat is een zegen walter :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha Dien toch! Je bent echt de eerste vandaag die mij doet lachen...Dank je >@@@<

      Verwijderen
  2. Heerlijke foto's. Ik ben dol op foto's van ateliers en werkruimtes.

    BeantwoordenVerwijderen