Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 1 juni 2020

De huismeester en mijn keuken licht.

Deze foto heeft werkelijk niks met het onderwerp te maken.
Heb wel toevallig een foto van de huismeester.
Maar die zet ik er natuurlijk niet bij!
😎
Nog bedankt Cees!

Kleine ongemakken kunnen heel belangrijk zijn...
Een tijdje geleden ging mijn plafondlamp ineens niet meer aan.
Lamp stuk?
Even m'n keukentrap erbij,lamp verwisselen en klaar is Cees.
Helaas is mijn evenwicht nog steeds slecht, dus op zo'n trapje staan
is voor mij levensgevaarlijk geworden!
Zo heb ik eens meegemaakt dat ik, bij het oversteken van de straat in het midden
ineens m'n evenwicht verloor...Ik kon niet anders dan plat op straat gaan liggen
en durfde niet meer overeind te komen.
Gelukkig was het een vluchtheuvel in het midden van deze straat.
Ik werd gered door 2 aardige dames die mij overeind hielpen
en mij vriendelijk en begripvol toespraken.
Mensen kunnen heel hulpvaardig zijn en dat is prachtig.
Er was zelfs eens een dame in een rolstoel
die eruit kwam om mij te helpen toen ik me
zowat verlamd aan een paal moest vastklampen en geen
stap meer durfde te verzetten..

Maar weer terug naar Cees,want uiteindelijk is Cees klaargekomen met die lamp!
Hij moest er een plastic zak omheen doen om hem stuk te slaan.
Het ding was niet los te krijgen!

Wat een opluchting dat ik niet meer met een schemerlampje hoef
te klooien in de keuken.

Op Spijkerbed het maandagbericht zetten zonder toepasselijke foto?
Zal eens kijken of in nog iets leuk in mijn foto bestand heb staan...



Het schemerlampje achter de Senseo mag nu ergens anders heen!!




De echte foto!


2 opmerkingen: