Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 10 augustus 2020

De verdwijning van Spijkerbed...



Het bijzondere daarvan is dat ik er niks voor hoef te doen.
Een nieuwe Header als Verdwijnpunt lijkt me wel wat...
Hij is al ooit gemaakt en ik vind hem zeer toepasselijk.
Moet hen nog wel even zoeken, bewerken én plaatsen!

De reden dat ik verdwijn is voor mezelf zo klaar als een klontje.
Waar heb ik nog niet over geschreven en wat heb ik nog niet afgebeeld?

Ik ben er blij mee en deed wat echt was...Binnenkort ga ik echt niet meer bloggen
vanwege die dagelijkse boodschap die dan wel gelezen wordt!
Laat ik het maar niet hebben over het zieke systeem dat dagelijks
 seksberichten op mijn blog zet...Triest en vooral belachelijk.
Maar ook verontrustend vanwege de verloedering die zich steeds aanpast!
De andere kant van de medaille is dat het een goed begin van de dag kan zijn om de negativiteit te lijf te gaan.
Vandaag stonden er weer 5 op... De 'unknown's'
Met de oude blogger kan je ze in 1 druk per bericht verwijderen. Spam! En weg zijn ze...😝

Zal best nog een heel werk worden!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten