Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zondag 9 augustus 2020

Helaas werd ik er misselijk van.

 verhuisharing

Het is me te veel geworden...en dus moet ik er echt mee stoppen.
Maar ik dacht er goed aan te doen en ziek ben ik er gelukkig niet door geworden.
Elke dag twee zoute haringen, eigenlijk erg vreemd.
Want elk jaar at ik er maar één...en dan had ik er genoeg van...

Ben zelfs het aantal al vergeten...
Er was zelfs een dag bij dat ik er vier at!
Waarschijnlijk heb ik genoeg Omega 3 (?) genuttigd om mijn weerstand te verhogen...
Mijn weerstand tegen alles wat mij schaadt, op welke manier dan ook!

Overigens lijkt het mij een goed idee om anders om te gaan met
de reactie mogelijkheid...





1 opmerking:

  1. Het lichaam geeft vak goed aan wat het (niet) nodig heeft.

    BeantwoordenVerwijderen