Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zaterdag 8 augustus 2020

Er was geen Spijker-blog gepland vandaag...

Het is mijn huis!
De opname is te zacht om te horen!
Zal hem vervangen...

Door alle gekte in de wereld word ik er niet aardiger op.
Het is zelfs zo dat mijn natuurlijke gevoel voor humor
en beetje op is, helemaal op!

Gelukkig heb ik nog altijd de kracht om geen negativiteit uit te gaan stralen.
Mijn verbazing wordt alleen steeds groter...
Hoe is het toch mogelijk dat we ons zo laten koeioneren door bizarre regels,
waarbij we via een soort hersenspoeling gaan geloven dat dit de oplossing is!

De sfeer hier in mijn supermarkt is weer redelijk normaal
en zelfs op straat ( zo af en toe).
Toch zie ik regelmatig mensen lopen met mondkapjes op.
Dan moet ik mij beheersen om niet te vragen;
Waarom loop je in godsnaam met zo'n kapje op?

Ben je misschien zelf ziek? Blijf dan thuis! 😷



2 opmerkingen: