Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









woensdag 22 september 2021

En toch gaat mijn leven gewoon door...

Want the stoel is back!


 Maar er blijven extreme dingen gebeuren...

Zo sprak iemand vandaag tegen mij;

'Tegenwoordig zijn het vaak de niet-gevaccineerde die in het ziekenhuis belanden'. Waar haalt hij dit vandaan? Is dat een stille hoop van de wel-gevaccineerde? Bij hem was het dubbelop.

Hij had reeds de corona achter de rug en was nu weer gevaccineerd.

Ja, de waanzin slaat nog steeds toe!

Durf jij er nog voor uit te komen dat je niet bent gevaccineerd?

Nou, ik wel.... vooral omdat het een nieuwe betekenis heeft gekregen.

Hierdoor kwam er veel aan het licht, want hoe gevaarlijk ben je?

Wel eens gedacht aan het gevaar voor de vrijheid van de mens?

Was jij werkelijk een spiritueel levend mens of slingerde jij gewoon wat boekenwijsheid in de rondte?

En ga je nu met de veronderstelde massa mee?


Luister alleen nog naar de stem van je hart.

Want wat is echt en wat wordt ons opgedrongen?

Nog steeds gevoed door ANGST...


En och, wat heb ik nog te verliezen, mijn blog?

Toch gaat mijn leven door, strijdend voor vrijheid

en rechtvaardigheid.


💕





Geen opmerkingen:

Een reactie posten