Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 19 oktober 2021

Kunnen wij iets aan onze immuniteit doen?




 Laten we beginnen met onze weerstand, dat is simpeler.

Gezond eten en goed voor je lichaam zorgen!


Maar hoe zit dat met onze immuniteit?

Want die is veel gerichter...

Gek genoeg is dat goed om het uit te pluizen,

want waar ben je gevoelig voor

en wanneer loop je een risico?


Laat in godsnaam niks onderzoeken, want daar duikt

de medische commercie op...

'Want zij weten het beter en hebben er voor gestudeerd'.

Ow, ken je ons persoonlijk werkelijk dan?

Weet je echt hoe ik in elkaar zit?


Nee, dat weten ze niet en je bent altijd hun proefkonijn....

En worteltjes geven ze je niet!

Chemische rotzooi die ons eigen immuunsysteem alleen maar kwetsbaar maakt.

Geloven in jezelf en in je eigen lichaam, dat is het beste begin.

En pas daar je 'gebruik' bij aan...

Zorgen voor een positieve mind, daar gebruik ik St. Jans voor.

Wondermiddelen zijn altijd bedrog. Zij maskeren alleen en geven

je een illusie.

Oké, dat St.Jans slaat goed bij me aan...

Maar de rest moet ik dan toch echt zelf doen

En dat vergeten we wel eens bij de reguliere medicijnen.


Heb jij je prik gehad?

Nee, dan hoef je niks zelfs meer te doen.



💃










Geen opmerkingen:

Een reactie posten