Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 24 januari 2022

Soms staat een mens ongelooflijk alleen!

 Hier waar ik woon zijn bizarre dingen aan de hand.

Afgelopen zaterdag om 7:35 in de ochtend werd mij verteld dat ik niet weg mocht.

Wat??? Vanwege het besmettingsgevaar!

De andere dame die ik als vriendin beschouw liet zich meteen wegsturen

en met de staart tussen de benen ging ze weer snel naar haar flat.

Nee, niet mijn ding... ik zei de invalster ( die eigenlijk de baas van deze waanzin is)

dat ik gewoon mijn boodschappen, die ik nodig had, ging doen!

Welke terreur is hier nu gaande! Iedereen is ziek!

Niemand die ik sprak is ziek!

Het bleek dat al het personeel ziek was...

O, beschermen zij zichzelf dan niet! En dat terwijl ik de enige ben die niet kiest voor vaccineren!

Ja, we zien wat dat vaccineren oplevert!

Niks, totaal niks!

Behalve overmoed en arrogantie!

Wat hier betreft.... ik doe niet meer mee en haal m'n eigen eten wel!

En hoe lukte het dan toch om 2 zorgmedewerkers hier te krijgen?

De mensen zijn duidelijk in de war.... en ik?

Ik doe waar ik in geloof en voor 100%  achter sta@!

Want ook als je alleen staat kan je kracht hebben.




4 opmerkingen:

  1. Die quarantaine regels zijn bizar en wisselen per week. Er is ook zorgpersoneel,dat met pos PCR toch moet komen werken,als ze niet te beroerd zijn. Tja als je beleid op drijfzand(PCR) gebouwd is,krijg je dit. Je eigen eten zal ongetwijfeld weerstand verhogend zijjn.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Izerina! Eigenlijk was ik van plan om met bloggen te stoppen... Het begon te lijken op water naar de zee te dragen. Maar juist nu ga ik door! Want ja, ik geloof in onszelf, in ons eigen immuunsysteem dat we zijn gaan ondermijnen door de waanzinnige vaccins!
      Ben ook nu, geen seconde bang en werk aan mijn/ons eigen immuunsysteem.
      Verder blijkt de werkelijkheid te zijn dat hier niemand echt ziek is!
      Paniek zaaien, dat was het en daar zijn sommigen nog steeds mee bezig.
      Dank dat je af en toe reageert, want dat geeft me kracht!

      Verwijderen
  2. Heb je de derde Marcel Messing al gehoord/gezien bij Jorn? Ondanks de trieste feiten,wordt ik positief gestemd,als ik die wijze man hoor.

    BeantwoordenVerwijderen