Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 2 juli 2024

Het gebeurt vaker!

 Raar gedroomd enzo en rond 7 uur sta ik op en doe m'n ding.

Wat dan ook , want mijn hulp kwam al om 8;30.

Ging prima en heb daarna wat in huis zelf gedaan.

En toen weer even you-tube gedaan...

Attijd boeiende dingen, soms teveel...

Maar ja, dat bepaal ikzelf

Alles goed, maar om 15:00 uur viel weer die zwarte sluier...

Waardoor?

Ik weet het niet.

Dus heb ik mijn 'eetverplichting' afgezegd...

Nee, soms gaan de dingen ellendig en dan moet ik toch door!

Geloof me, toch ben ik steeds weer blij dat ik er nog ben.

Want ik blijf van het leven houden,

ook van jullie.



Ach, het ging altijd al zo!



1 opmerking:

  1. het is niet altijd rozengeur hé, een mens moet zich vaak moed inspreken om door te zetten...

    BeantwoordenVerwijderen