Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zondag 21 november 2010

Beer krijgt een grote beurt!

Tje krijgt vanzelfsprekend een klein beurtje...
Ik bekeek ze vandaag weer eens hoe ze erbij zaten, wakend bij mijn voordeur.
Ze klagen niet hoor, daar gaat het niet om, maar toch...Tijd voor een verzorgingsbeurt.
Behoorlijk zwaar door het vastgehouden vocht, ( mensen hebben dat ook wel eens..) besloot ik ze vandaag een berenverwenkuur te gaan geven.
Mijn verwarming wordt tijdelijk een berensauna en als ze dan uiteindelijk genoeg vocht verloren hebben ga ik ze eens flink verwennen.
Te mooi mogen ze niet worden, want ik hou van ruige beertjes.
Het zou kunnen zijn dat ik ze droog en al, gewoon laat zoals ze zijn!
M'n bed zijn ze niet gewend, dus het gaan gewoon weer buitenbeertjes worden.
( Zouden er mannen zijn die geen jongens blijven van binnen? hihihi..)

Mocht jij, op gevorderde leeftijd, nog steeds met beer of pop slapen..gelijk heb je hoor!

8 opmerkingen:

  1. Een ruig beertje ... past wel bij je. Marius

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jawel ruige beertjes mogen zeker.
    Maar af en toe een beren verwen beurt is ook niet gek.
    Het is zo slecht voor beer's binnenwerk, al dat vocht. Dan lijkt hij net een mens, daar is het ook niet goed voor.
    Dus lekker verwennen hoor, dan kan beer nog heel lang waken aan de voordeur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik denk dat alle mannen wel jongens blijven van binnen. Ik in ieder geval wel.
    Maar ik slaap niet meer met een beertje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ze zien er nog steeds gelukkig uit Walter
    en enkel mensen die dat 'kind zijn' nog in zich hebben kunnen dat ook zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb gekozen voor klein ruig poesje.
    Mag mee in bedje slapen..... en spelen.
    Quincy heet ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Toch heb ik de indruk dat ze stilaan een beetje 'groen' lachen. Een heerlijke saunabeurt zal hen beslist goed doen. Ook ruige beertjes worden graag eens verwend :-)
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En...hoe gaat het op dit moment Walter, met de Oedeem beentjes van Beer en Tje? Loodzwaar waarschijnlijk toen je ze uit de rieten stoel pakte. Zie het al voor me, twee druipende beertjes, hihi, en jou fantasie sloeg meteen op hol.....schitterend!
    En wat je laatste vraag betreft" ( Zouden er mannen zijn die geen jongens blijven van binnen? hihihi..) Jammer genoeg zijn er erg veel SAAIE mannen hoor. Heerlijk dat jij die fantasie wel hebt, en ik denk, [of weet eigenlijk wel zeker] dat je daarom juist ook zo sterk staat in het leven.
    Geef die ruigerikjes maar een knuffel van mij...

    Liefs Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kocht mij ooit een knuffel om mee naar bed te nemen, nog niet zo heel veel jaren geleden, prachtige beer maar helaas een ietsiepietsie te groot, hij nam teveel laken in beslag... en nu ligt er een levende knuffel OP bed... alhoewel, knuffel???? Safir is niet echt een knuffelbeestje... eerder een uithaalbeestje ;-))))

    BeantwoordenVerwijderen