Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zondag 21 november 2010

Zondagje spelen...

Heerlijk alle clichés uit de kast halen, uitslapen, koffie, rommelig onzin ontbijtje, nikserig door je huis flaneerend kijken wat je tegenkomt en waar je zin in hebt. Heen en weerslingerende ochtendjas die zo nu en dan een pantoffel verliest...
Net doen of de wereld effe niet bestaat en er echt alleen een hier en nu is!
Niet dat spirituele hier en nu, nee gewoon het lamawaaien hier en nu.

( Sjit, de telefoon gaat...! )
(@)


6 opmerkingen:

  1. Jaaaaa... dat ga ik doen vandaag..!!
    Zondag spelen, lekker niets doen en alleen maar die dingen waar ik zin in heb.
    En verder dus helemaal niets.
    Maak er een mooie zondag van, en lekker genieten hé..!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. sjit ; de telefoon gaat, opnemen is dan ook cliché al heb je geen zin?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heb nog steeds dat onrustige zondags gevoel van NIET naar de kerk gaan..en die klokken die maar roepen..dit is ook sjit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lamawaaien hier en nu, mooi gezegd. Heerlijk aantuttelen de hele dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Niets heerlijker dan treuzelen, hoeft het geen zondag voor te zijn maa ja, ik hoef ook niet te werken dus heb mooi praten. Is ook niet alles hoor. Marius ... allerlei noodzakelijke tekens werken niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk he. Zo doe ik het ook ongever. Ik ben blij dat er een zondag bestaat.

    BeantwoordenVerwijderen