Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 27 mei 2013

Dramatisch simpel.





Alles gaat om vergeving en begrip voor elkaar.
Voor elkaars pijn en vooral begrip voor het doorgeven van pijn, wat we neigen te doen.
Hoe ongelooflijk veel zouden we bijdragen als we daar mee stopten.
Ik weet het, het is te simpel...
Of misschien juist niet?


2 opmerkingen:

  1. Dag Walter,
    Ook voor jou is het leven blijkbaar niet altijd gemakkelijk... Nou voor wie wel, vraag ik me soms af. Ik heb veel waardering voor jou mededogen naar andere mensen, ook die jou kwaad doen. Ja het kwaad niet met kwaad beantwoorden, is soms heel moeilijk en ik apprecieer het enorm dat je het op zijn minst wilt proberen... We zijn allemaal maar mensen en dus niet perfect. Ik heb ooit horen zeggen dat wat we verkeerd doen, op een goddelijk niveau omgezet wordt in iets positiefs, al mag dat natuurlijk ook geen vrijgeleide zijn... Ik kom jou dus een grote portie positieve energie brengen, als ik mag, natuurlijk!
    xxx
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Martine, ik neem het in met liefde aan en vind je een dappere dame! groetjes Walter

      Verwijderen