Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zondag 22 september 2013

Geen honingdruppels aan mijn deur.


Het electriciteitshuisje, redelijk vlak bij mijn huis zag er als volgt uit...


Eigenlijk een heel liefdevolle 'graffiti', immers dat krijt regent wel weer een keer weg!
Ik kon het niet nalaten deze tekening te belonen met een boodschap.
Had nog een krijtje liggen.


Vlak erbij hing een opdracht in de struiken en gelukkig vond ik geen honingdruppels aan mijn deur.
Mijn huis staat namelijk pal aan de parkeerplaats en of ik een haar of hem ben kan je niet aan mijn voordeur zien.
Alhoewel...Hahaha!



Van dit soort simpele gebeurtenissen kan ik mij vrolijk voelen.



2 opmerkingen:

  1. Ja, dat is leuk...!!
    En zo is grafiti niet erg.
    Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grappige tekeningen. leuk, die boodschap die je erbij vond. Ik vind dit ook leuk.
    Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen