Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zaterdag 21 september 2013

Over positieve dingen...SMILE!




Inmiddels technisch verbeterd en voller van smaak?

Nou, die komen vast wel weer hoor op mijn blog.
Gelukkig is er de tv en zijn er de commerciële omroepen.
Allemaal volmaakt gelukkige mensen en zoniet,
dan zijn ze in ieder geval een aangenaam tijdverdrijf voor de 'gelukkigen'!
Vergeet het pseudo realisme van de commercials niet
De supermarkt staat vol met producten waar we gelukkig, vrolijk en gezond van worden!
Mijn laatste aanwinst is Vanish en dat terwijl ik geen eens kleine kinderen meer heb die delen in mijn schone vreugde.
Waarschijnlijk moet er een heel emmertje Vanish bij het wasgoed, want door de aanbevolen hoeveelheid gebeurt er helemaal niks! 
Niet getreurd, de Vanish is mij gratis in de schoot geworpen.
Een geluk bij een ongeluk dus.
Wat mij ook vaak opvalt dat er na elke verbetering van een product wéér een nog betere verbetering komt!
Daarom begrijp ik werkelijk niet dat er nog steeds mensen met rimpels zijn...

Niet echt een positief bericht, maar toch wel redelijk vrolijk! :-))


5 opmerkingen:

  1. Ja als je de reclames moet geloven, gaat alles vanzelf en hoef je zelf "bijna" niets meer te doen.
    Mooie zaterdag en op naar zondag, dat is morgen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig zijn, is tevreden zijn met jezelf.

    Deze tekst heb ik jaren geleden op een kaart gelezen en is mij altijd bij gebleven en daar helpt geen enkele commercial van welk product dan ook bij.
    Dan maar een rimpeltje meer...

    Fijn weekend!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knap he die verbeteringen van de verbeteringen.
    Binnenkort weten ze zelfs dat nog te verbeteren.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vast wel, maar ze zijn sluw, ze brengen alleen verbeteringen aan die te verbeteren zijn!

      Verwijderen